Meet Sara!

By | January 16th, 2017|Categories: Nieuws|

Sara is de drijvende kracht achter het Salesupply ContactCenter. Ze staat dagelijks voor u klaar om alle telefoon, e-mail, chats en social media berichten die u krijgt te beantwoorden. Haar werkdag begint in de ochtend om [...]

Bonjour Monsieur, hoe kan ik u helpen?

By | January 4th, 2017|Categories: Blog|

Het meest voor de hand liggende verschil tussen uw Nederlandse en buitenlandse webshop is de taal. Toch is er voor cross-border ondernemers op dit gebied nog veel winst te behalen. Taal is dan ook een [...]

Mijn complimenten

By | December 12th, 2016|Categories: Blog|

De ontwikkeling van webcare verloopt stormachtig. Consumenten krijgen steeds meer tools om via Social Media met u in contact te komen. Aan u de taak om daar op een adequate manier mee om te gaan, [...]

Chat als sleutel voor conversie

By | November 24th, 2016|Categories: Blog|

In onze vorige blog heeft u kunnen lezen dat er twee dagelijkse conversiepieken zijn. De ene zit na de lunch, tussen 13.00 uur en 16.00 uur, de tweede na het avondeten, tussen 20.00 uur en [...]

Iedere organisatie zou buiten kantoortijden bereikbaar moeten zijn

By | November 9th, 2016|Categories: Blog|

Winkelen vanuit ‘de luie stoel’ of terwijl je onderweg bent. Online shoppen biedt de consument een hoop gemak. Onafhankelijk van zijn locatie of de openingstijden van een winkel shopt hij er op los. Een betaling kan [...]

Salesupply lanceert het Salesupply Contactcenter

By | November 1st, 2016|Categories: Nieuws|

Het Salesupply Contactcenter, klantcontact op zijn best Met gepaste trots lanceert Salesupply in Nederland en Vlaanderen (België) het Salesupply Contactcenter. Dit nieuwe concept bundelt bestaande en nieuwe diensten van Salesupply omtrent een optimale klantenservice. Het [...]