Sara is de drijvende kracht achter het Salesupply ContactCenter. Ze staat dagelijks voor u klaar om alle telefoon, e-mail, chats en social media berichten die u krijgt te beantwoorden. Haar werkdag begint in de ochtend om 09.00 uur en pas om 22.00 uur doet ze de deur achter zich dicht, ook op zaterdag.

Sara spreekt 15 talen en is de oplossing voor het uitbesteden van uw gehele customer service, de overflow van uw customerservice (bijvoorbeeld in piekseizoenen of rond feestdagen) of het aanbieden van customer service in de avonduren en op zaterdag.

De kracht van het Contactcenter ligt in de e-commerce kennis van onze medewerkers, die met een lokale en native achtergrond veel van de lokale e-commerce markt weten. Salesupply kan met haar shared klantenservicemodel eenvoudig het op- en afschalen van medewerkers faciliteren. Zo bieden wij een flexibele oplossing voor iedere webwinkel die een kwalitatieve relatie met zijn klanten wil onderhouden.

Bezoek de stand van Salesupply op de Webwinkel Vakdagen (stand 249) en kom meer over alle mogelijkheden van het ContactCenter te weten.

Op de Webwinkel Vakdagen is ook het Cross-Border Magazine verkrijgbaar. In de tweede editie van dit magazine leest u allerlei informatie over de ontwikkelingen binnen de e-commerce, bijvoorbeeld tips & insights over Amazon USA, cross-border delivery en een success story over Westwing. Bezoek de site van het magazine en vraag uw gratis exemplaar aan