Het Salesupply Contactcenter, klantcontact op zijn best
Met gepaste trots lanceert Salesupply in Nederland en Vlaanderen (België) het Salesupply Contactcenter. Dit nieuwe concept bundelt bestaande en nieuwe diensten van Salesupply omtrent een optimale klantenservice. Het Contactcenter zorgt ervoor dat online bedrijven, zonder hoge investeringen, eenvoudig kunnen voldoen aan de servicewensen en -eisen van de dynamische, hedendaagse online klant.

callcenter1Meer vraag naar nieuwe diensten
Sinds 2009 verzorgt Salesupply het klantcontact voor meer dan 300 verschillende webshops in Europa, de Verenigde Staten, China en Rusland. Vanuit onze klanten bleek er veel vraag naar klantenservice buiten kantoortijden en webcare-oplossingen. Diensten die steeds belangrijker zijn bij het goed bedienen van de veeleisende online klant. Het Contactcenter-concept biedt online retailers de mogelijkheid het serviceniveau van hun klantenservice hoog te houden.

Avonduren en zaterdagen
Uit onderzoek onder 950 respondenten in Nederland en België blijkt dat ruim een op de drie consumenten de klantenservice in de avonduren wil kunnen bereiken. Kies voor ons team dat in de avond en op zaterdag uw klantenservice uit handen kan nemen. Door de goed doordachte werkprocessen van Salesupply kunnen wij u een voordelig aanbod doen: al vanaf €7,50 per avond heeft u een serviceteam klaar staan. Deze prijs is inclusief drie calls, e-mails of chats.

Webcare voor social media
Aan webcare is voor een professionele organisatie niet meer te ontkomen. Voor online bedrijven zijn deze kanalen van groot belang, evenals een doordacht webcarebeleid. Salesupply biedt u een webcareteam dat op basis van uw merkwaarden en doelstellingen via door u gewenste kanalen op de door u gewenste manier communiceert met uw klanten. Of dat nu via Facebook, Twitter, WhatsApp of een ander kanaal is.

Overflow
Heeft u in de winter- of zomermaanden of rond de feestdagen ook te maken met piekdrukte? Wij kunnen voor de overflow van uw klantenservice zorgdragen. Wij doen dit volgens uw specifieke richtlijnen en wensen. Hierdoor kunt u op piekmomenten eenvoudig goed bereikbaar blijven en houdt u personeelskosten eenvoudig in de hand. U betaalt slechts voor wat u gebruikt.